Ganduri de mire si mireasa inaintea nuntii  

Posted by StudioAlidor

Interviu cu mireasa

Mireasa este un specimen aparte de femeie care apare odata ce a fost ceruta de sotie. Ea nu supravietuieste decat pe durata logodnei, sucomband in ziua nuntii pentru a face loc temutei neveste.
Durata de existenta a unei mirese e foarte scurta, extrem de intensa (daca nunta e fixata repede) si incredibil de complicata (rochia trebuie sa se asorteze cu pantofii, ciorapii, gentuta, lenjeria, machiajul, manichiura, pedichiura, coafura, bijuteriile, buchetul, mirele, restaurantul, invitatiile, marturiile etc.).


In momentul in care un tanar jurnalist s-a logodit, a decis ca trebuie sa profite de ocazie (cine stie, poate iese vreun Pulitzer) si i-a luat viitoarei sotii un interviu:

marriage_symbol.jpgJurnalist-mire: Buna ziua. Puteti sa imi spuneti cum va simtiti?
Mireasa: Bine. Asa nelinistita, dar foarte fericita, desi foarte ingrijorata ca nu gasesc huse la scaune care sa se asorteze cu rochita. Auzi... Tu ma iubesti?

Jurnalist-mire: Sigur ca da iubito. Care credeti ca este esenta nuntii?
Mireasa: Hi, hi. Mireasa binenteles. In jurul ei e construita intreaga nunta. In functie de rochia ei vor fi alese toate. Totul trebuie asortat cu rochia miresei. Mireasa decide tot. Nu maica-ta, da? Ai inteles?

Jurnalist-mire: Sigur ca da iubita mea. Credeti ca ziua nuntii este cea mai importanta zi din viata unei femei?
Mireasa: Absolut. Iubiii, adu-mi o apa cu lamaie ca m-am deshidratat. Pupic.

Jurnalist-mire (dupa ce a adus apa): Puteti sa detaliati de ce ziua nuntii e cea mai importanta din viata dumneavoastra?
Mireasa: E cea mai importanta zi din viata mea, pentru ca sunt tanara, frumoasa, desteapta, in ziua nuntii voi fi si slaba (am slabit deja 10 kg) iar toata lumea se va uita la mine. Toate prietenele ma vor invidia (cele nemaritate ca pe ele nu le-a cerut nimeni, cele maritate, ca nunta mea e mai misto ca a lor) toti cei 4 cameramani ma vor filma. Iar eu voi fi superba, slaba, frumoasa..

Jurnalist-mire:
Da, da. Am inteles. Ce va asteptati sa urmeze dupa acea zi minunata care va fi ziua nuntii.
Mireasa: Hm. Pai ma gandeam sa fac un bebe mic, sa stau acasa sa cresc fructul iubirii noastre. Adevarul e ca ma simt cam frustrata la job si abia astept sa iau o pauza. Voi fi o mamica asa de tanara de frumoasa de eleganta, ca eu nu am de gand sa ma neglijez. Nu. Am sa merg la sala la masaj. La copil iau bona. Am sa ies doar in parc cu el sa ma vada lumea ce superba sunt. Iubi, ma iubesti?

Jurnal de mire


Pentru a reda veridicitatea evenimentului nunta tanarul jurnalist s-a decis sa tina si un jurnal:

Ziua 64: Sunt speriat. Azi a dat 2.000 de euro pe rochie. Era fericita. Eram si eu fericit ca s-a incheiat cosmarul cautarii rochiei, cand a inceput sa planga, asa din senin. Ca cica acum nu o sa poata purta perlele, ca nu se asorteaza.
Am calmat-o, am scos cardul si i-am luat un colier cu cristale Swarovsky. Noroc ca e card de credit.

Ziua 78: Urasc rozul. Dar cica costumul meu trebuie sa fie roz ca asa se asorteze cu o fundita roz care e plasata in spatele rochiei de mireasa. Mai ales ca si pantofii si buchetul vor fi roz.

Ziua 83: Cautam inca pantofi roz. Pentru mine.

Ziua 100: Nu am voie sa mai vorbesc cu mama. Cica ideile de genul: nu facem imprumut in banca sa inchiriem masina de epoca in ziua nuntii, vin de la mama. Ea ma manipuleaza sa nu ma indatorez decat pe 3 ani ca sa ne permitem restaurantul, rochia si luna de miere in Bali.

Ziua 105: Am urmarit un film in care o coreeanca explica cum se face un masaj anti-celulitic de calitate. Iubi e prea obosita sa mearga zilnic la masaj, asa ca ii voi face eu tratamentul anti-celulitic seara.

Ziua 113: Am mers cu nasa sa isi caute rochie. Nasul era intr-o delegatie (sunt sigur ca a mintit doar sa scape) asa ca l-au folosit pe celalalt barbat cu masina pe care il au in dotare.

Ziua 114:
Azi e randul soacrei sa isi cumpere rochie.

Ziua 125:
Am obtinut un permis de port arma si mi-am luat un pistol. Am auzit ca e bine sa ai arma. Mai ales cand esti barbat cu familie.

Ziua 133: Azi e ziua nuntii. Am incarcat pistolul. Trebuie sa omor cainele pentru ca iubi si-a descoperit brusc o alergie la terrierul meu. Un biet caine.


This entry was posted on sâmbătă, 2 mai 2009 at 00:38 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu